Smaczna reklama

Każdy, kto prowadzi firmę wie doskonale jak ważna dla sukcesu w biznesie jest dobra reklama. A co znaczy dobra? Najpewniej taka, która trafia do klienta i skłania go do współpracy z naszą firmą, bądź zakupu tego, co oferujemy. Nie da się dotrzeć do klienta reklamą nachalną, bezsensowną czy nudną, która uleci nam z pamięci w kilka sekund. Ogólnie słowo reklama nie kojarzy nam się obecnie z niczym pozytywnym.

czekoladki firmoweRaczej gdy słyszymy to słowo myślimy: „Ehh, znowu dwadzieścia minut reklam w trakcie mojego ulubionego filmu” lub „No i znów te śmieci w mojej skrzynce na listy…”. Prawdą jest, że teraz reklama obecna jest dosłownie wszędzie – telewizja, gazety, radio, pojazdy, ściany budynków, słupy, mury i można by wyliczać jeszcze długo. To sprawia, że możemy jej mieć zwyczajnie dość. Wydaje nam się nachalna, zbędna i nastawiona wyłącznie na uszczuplenie naszych portfeli. Czy mamy jakieś korzyści własne z reklamy, czy ma nas tylko skłonić do wydatku? A może czas pomyśleć o stworzeniu reklamy, która okaże się być dla konsumenta jakąś korzyścią? Cukierki reklamowe to wspaniały pomysł na „miłą” reklamę. Lubimy coś dostawać, nawet jeśli jest to tylko cukierek, miło jest dostać prezent.

W ten sposób potencjalny klient czuje, że firma troszczy się nie tylko o swój zysk, ale chce dać coś od siebie. Inwestycja w czekoladki firmowe może okazać się bardzo zyskowna w dzisiejszych czasach wszechobecnej reklamy i uodpornionego na nią już dawno konsumenta. Miły gest w kierunku klienta zawsze się opłaci, nawet jeśli nie kupi on naszego produktu, zapamięta nas i będzie polecał naszą firmę innym.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.